Ik wil graag een half jaar (mee)zeilen/zeilles geven

  • Jasper

    Hallo,

    Ik ben een 23 jarige student Nederlands Recht en verwacht deze zomer af te studeren. Omdat ik nog niet gelijk aan het werk wil zou ik graag een geruime tijd (ongeveer september 2010 tot januari/februari) zeilles geven in het buitenland of meevaren (prive of als matroos bij een charter).

    Ik ben gecertificeerd ZI-A instructeur en heb in die hoedanigheid 5 jaar (2002-2007) les gegeven op een gerenommeerde zeilschool aan zowel kinderen als volwassenen (kielboot). Verder heb ik zelf ervaring met het varen van kajuitboten (32-34 voet), zowel op de binnenwateren als het IJselmeer. Daarnaast ben ik twee keer mee geweest als opstapper op zee: 1 keer naar Engeland en 1 keer naar Noorwegen.

    Ik besef me dat mijn ervaring op zee minimaal is, zeilen is echter al geruime tijd mijn passie en ik denk dat ik snel kan leren/de benodigde diploma's kan halen indien ik een cursus kan volgen. Daarnaast heb ik didactische ervaring en ben ik sociaal/communicatief vaardig.

    Graag kom ik in contact met iemand die me verder kan helpen danwel gedurende deze periode (of een deel daarvan) een opstapper/matroos zoekt.

    Alvast hartelijk dank,

    Jasper

  • barcarossa@home.nl

    wil je nog steeds zeilen en heb je vanaf juni tijd genoeg

    Jac

  • Maarten Muntinga

    Beste Jasper,

    We zoeken iemand die ons helpt bij de jeugdzeillessen in Durgerdam, bij Amsterdam, van Zeilvereniging Het Y.

    Het is een kleinschalig gebeuren met maximaal 15 kinderen en drie instructeurs. Verder nog begeleiding door 3 volwassenen.

    Dit is het tijdschema en dit zijn de cursusdagen:

    12.30 – 13.00 uur Optuigen Optimisten

    13.00 – 17.00 uur Zeilles

    17.00 – 17.30 uur Aftuigen Optimisten

    Les zaterdagen:

    Les 1 - Zaterdag 13 april 2013.

    Les 2 - Zaterdag 20 april 2013.

    Les 3 - Zaterdag 11 mei 2013.

    Les 4 - Zaterdag 18 mei 2013.

    Les 5 - Zaterdag 25 mei 2013.

    Les 6 - Zaterdag 01 juni 2013.

    Les 7 - Zaterdag 15 juni 2013.

    Les 8 - Zaterdag 22 juni 2013.

    Jeugdzeildag – Zaterdag 29 juni 2013.

    Betaling volgens KNWV norm. Ik neem aan dat je CWO instructeur bent.

    Ik hoor graag of je interesse hebt.

    Maarten Muntinga

    0616437053