zeilinstructeur gezocht

• Judith Lateur

Gezocht:

Zeilinstructeur die het leuk vind om een periode in het buitenland te werken. Watersport centrum op Aruba zoekt ervaren instructeur die zowel catamaran als laser kunnen zeilen en die het leuk vind om toeristen rond te zeilen en ook in staat is om les te geven aan kinderen.

Ben je beschikbaar en voldoe je aan bovenstaande eisen, stuur dan een mailtje met c.v. en foto naar j.lateur@gmail.com

• Rutger

Beste Judith,

Ik Rutger een enthousiaste 20 jarige zeiler. Ik wil graag een tijdje fulltime in de watersportbranche werken. Het rondzeilen van toeristen en zeilles geven aan kinderen lijkt mij geweldig.

Ik heb niet echt relevante ervaring met lasers en catamarans. Ik ben wel een ervaren zee en kielbootzeiler. Ik ben momenteel in het bezit van mijn kielboot 4 en ZI-A.

Ik hoop dat het geen bezwaar is dat ik niet volledig aan de vacature eisen voldoe. Ik wil graag in aanraking komen met nieuwe zeildisciplines en ben bereid om snel nieuwe vaardigheden aan te leren.

Met vriendelijke groet,

Rutger Lugies.

• Mechteld van den Bosch

Dag mevrouw Lateur,

Ik ben Mechteld van den Bosch, 21 jaar, en een actieve zeiler en zeilinstructrice uit Nederland. Ik geef al een aantal jaren zeilles op valken in Nederland aan kinderen en volwassenen.

Het lijkt mij een leuke nieuwe uitdaging om zeilles te geven op catamarans en valken.

Ik heb alleen geen ervaring met lesgeven op catamarans en lasers. Maar ik beschik wel over mijn instructeursdiploma (cwo 4 en ZI-A) en vaarbewijs I, ik ben een ervaren kielbootzeiler.

Hopelijk levert dit niet te veel problemen op, ik ben immers zeker bereid snel nieuwe ervaringen op zeilgebied op te doen.

Vriendelijke groet,

Mechteld van den Bosch

Judith Lateur schreef:

>

> Gezocht:

> Zeilinstructeur die het leuk vind om een periode in het

> buitenland te werken. Watersport centrum op Aruba zoekt

> ervaren instructeur die zowel catamaran als laser kunnen

> zeilen en die het leuk vind om toeristen rond te zeilen en

> ook in staat is om les te geven aan kinderen.

>

> Ben je beschikbaar en voldoe je aan bovenstaande eisen, stuur

> dan een mailtje met c.v. en foto naar j.lateur@gmail.com

• Nick Bos

Ik ben een 17 jarige jongen (binnenkort 18) die gek is op zeilen. het lijkt mij een uitdaging om eventueel in het buitenland les te kunnen geven.

Ik zelf geef zeilles vanaf mijn 16e (2006) Ik ben ervaren in het les geven van Lasers. en ik kan zeilen op een catemaran maar ben niet ervaren op deze boot.

Ik ben in bezit van:

-CWO 4 Kielboot

-CWO 3 Zwaartboot 1 mans

-CWO 3 Zwaartboot 2 mans

-CWO 2 Catamaran

Vriendelijke groeten.

Nick Bos

• judith lateur

Beste Nick,

Bedankt voor je reactie.

Kun je naar onze site gaan www.arubawatersportcenter.com

en dan kun je via dat adres je cv sturen dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op.

Dit is ook voor andere mensen die graag naar Aruba willen komen, via de site is het makkelijker voor mij om te antwoorden.

Met vriendelijke groet,

Judith Lateur

• george wientjens

L.S.

Hallo zeilliefhebbers, ik ben een ervaren zeiler, ibv. twee scherpe jachten waarvan een in Griekenland, ik zoek werk en of wil mijn schepen rendabel maken,kan iemand mij helpen.

Vr. Groeten,

George Wientjens

Steiger M.L.

Nieuwe Jachthaven

Drimmelen (NB)

• Jolanda

Huski Reizen BV is een reisorganisatie, wij organiseren groepsreizen voor wintersport, outdoor en zeilen.

Dit jaar worden er wederom zeilkampen georganiseerd die natuurlijk in goede banen moeten worden geleid.

Hoe zal een zeilkamp eruit gaan zien? De eerste dag worden na aankomst in Friesland ’s morgens de tenten opgezet, om vervolgens ’s middags het water op te gaan. De leerlingen zullen met z’n vijven in een tent slapen. Deze zelfde vijf leerlingen zitten ook bij elkaar in een polyvalk.

Als instructeur ga je rond negen uur het water op, de leerlingen maken ’s morgens een lunch om vervolgens rond vijf uur weer terug te zijn op het kamp. Hier bereiden ze samen het eten en ’s avonds is er ruimte voor een balspel, theorie of iets dergelijks. Bedoeling is dat je de leerlingen de beginselen van het zeilen leert. De laatste dag ga je ‘s morgens zeilen en wordt ’s middags het kamp afgebouwd.

Lijkt het jou leuk om van dinsdag 8 juni t/m vrijdag 11 juni zeilinstructies te geven op het Sneekermeer?

De vergoeding als instructeur bedraagt €50,- netto per dag inclusief kost en inwoning.

Mocht je nog andere goede zeilers kennen die het leuk zouden vinden om mee te gaan als instructeur, dan kunnen ze zich inschrijven via http://instructeurs.huski.nl en dan nodigen wij ze graag uit!

Voor dit kamp is geen diploma vereist, je moet uiteraard wel de nodige ervaring hebben.

Interesse? Stuur je CV en motivatiebrief naar:

Huski Reizen BV

Lichtschip 67

3991 CP Houten

Jolanda@huski.nl

Voor meer info:

Jolanda@huski.nl

030-8000607

http://Instructeurs.huski.nl

• Jeroen Hin

Hallo, ben een zeiler van 48 jaar oud, veel in de Caribbean gevaren vooral les gegeven en als stuurman op de diverse races (st. Maarten, BVI's, st. Barth (minder leuk!) Antigua en Barbados…. Minder leuk.

Ben inventief, en men zegt dat je lol met mij kan maken, maar ook zeer verantwoordelijk. Heb “inland & Coastal waters 150 NM.”

Wat wil je dat ik doe, een CV mailen?

Hoor graag,

Jeroen Hin.

(Op google is wat info onder: ‘Jeroen Hin’ mbt boot naam ‘Black hole’ )