agb. Zeilinstructeur

  • Daan

    Hallo,

    Ik bied me aan als instructeur voor een dag of een weekend.

    Wat heb ik te bieden:

    Prive-

    Beginners cursus

    zeiltraining

    wedstrijdtrainingen

    Daarnaast zijn er diverse CWO's die ik mag uitschrijven daar ik een CWO-bg(beoordeel gemachtigde) ben. Ik geef lessen aan mensen in de leeftijd vanaf 6 jaar maar ook aan volwassenen. Naast een leerzame dag staat bij mij vooral het lol krijgen in het (wedstrijd)zeilen voorop.

    Wat is mijn zeilervaring:

    Ik ben zelf toen ik 6 was begonnen met het zeilen in een Optimist. Vervolgens door gegroeit naar de Europe waarin ik o.a. de Delta-combi heb gewonnen. Na de europe ben ik J22 gaan zeilen. Momenteel zeil ik vooral op grotere kajuitjachten wedstrijden (van udenreco, (winter)grevelingencup, vuurtorenrace, NSR, Deltaweek etc.). Op de Eclectic ben ik ook de vaste voordekker.

    Ben je geinteresseerd in een leerzame gezellige zeildag of zoekt u iemand die uw bemanning meer bekend maakt met het wedstrijdzeilen, aarzel dan niet en mail mij op bovenstaand adres.

    Tot ziens,

    Daan Lammers

  • Zeilplan.net

    FYI:

    BG ben je namens je vereninging, niet als persoon. buiten je vereniging mag je dus geen cwo diploma's vorderingstaten afgeven.

  • Daan

    Oke dan zonder cwo's :D dit wist ik niet, excuses hiervoor.

  • zeilwensen

    Geachte heer,

    graag zou ik u in mijn bestand willen opnemen, om u af en toe op projectbasis te benaderen om zeilles tegeven.

    Wij verzorgen zeillessen op maat aan bedrijven en scholen door heel nederland.

    Wilt u gemaild worden als we werk voor u hebben?

    Laat dan even uw mailadrs en 06 achter op zeilwensen@hotmail.com

    m.v.g