ZEILLES GEZOCHT!

  • sylvia & walther

    Wij zijn op zoek naar iemand die ons les wil geven in zee-zeilen. Hiervoor hebben wij zelf een zeilboot van 10 meter en die ligt in Zeeland.

    Lijkt het je leuk om een paar uur, een dagje, een weekend, 1 week (of meer weken) met ons te zeilen dan willen we jouw graag eens ontmoeten.

    Alles is bespreekbaar. Leeftijd maar niet uit, wij zijn zelf alle twee 34 jaar.

    Je kunt ons ook even bellen op: 06-25420910

    Dan maken we er een leuke dag(en) van!

  • Hugo hagenberg

    Beste Sylvia en Walter,

    Lijkt mij heel leuk .Ik ben van jullie leeftijd en geef al lang zeilles .

    Veel ervaring met verschillende boten .Van klein tot groot <20m Tjalk>.

    daarnaast een tijd beroeps zeiler geweest .

    Beschik over officieel zia diploma .Kan dus ook examen regelen.

    Met vriendelijke groeten ,

    H.Hagenberg

  • Zeilplan.net

    Beste Hugo,

    jouw postings roepen bij mij wat vragen op. Het feit dat je Zi-A en veel ervaring hebt, maar geen adres om les te geven vind ik vreemd. Misschien is het verstandig om vertrouwen te wekken door referenties op te geven.

    Verder wil ik je wijzen op het feit dat je als Zi-A niet zelfstandig diploma's uit mag geven. Dit moet onder verantwoordelijkheid van een opleider bij een erkende zeilschool of bij een erkende vereniging door een beoordelingsgemachtigde.

    Ik ken je verder niet en gun iedereen alle plezier die er maar aan de zeilsport te beleven valt, jou dus ook. Het bevreemd mij echter dat je als Zi-A niet de weg naar de zeilscholen zelf weet te vinden.

  • Hugo hagenberg

    Ik kan geen naam vinden bij dit bericht.

    Kan je wel zeggen dat ik het allle communicatie tegenwoordig per email doe.ivm privacy.

    Als je mij een mailtje stuurt naar servlogic37@netscape.com