zeilkamp

  • Anita

    Ik zoek voor mijn dochter en een vriendinnetje.. een zeilkamp, voor een week.

    Wij wonen in Noord-holland.. maar het hoeft niet hier ook te zijn. friesland is zeker ook een optie…

    wie weet er een adres????

    groetjes

    Anita

  • JW

    Misschien is www.oerthout.nl of www.it-beaken.nl een leuke optie… Oer't Hout in Grou is een gezellige zeilschool die zeil en surfvakanties aanbied voor jongeren van 13 t/m 20 jaar. En It Beaken in Heeg geeft zeilles aan de jeugd vanaf 6 jaar.

    Beide zeilscholen zijn CWO en ANWB erkend. De zeilscholen bieden een combinatie van vakantie, fun en een hoog zeil(les) niveau.

    Kijk voor meer info op de websites.

  • Gert

    Mijn kinderen gaan al een aantal jaren naar Zeilschool Pean (www.pean.nl). En dat bevalt heel goed. Zij geven les aan de leeftijdsgroepen 8-12 (apart kamp), 12-14, 15-17 en 18-25 (de laatsten weer een eigen kamp) jaar.

    Pean biedt een veilige omgeving. Ze zijn zich bewust van de verantwoordelijkheid die ze hebben voor de kinderen (ze houden bijvoorbeeld bedtijden aan - en dat doen ze echt niet overal). Verder leren de kinderen echt goed zeilen. En natuurlijk is het ook gewoon een ontzettend leuk kamp, anders kwamen mijn kinderen niet steeds laaiend enthousiast thuis. Veel spelletjes, veel tochtvaren en super gezellig.

  • patricia

    Hoi

    Bij ons op het Watersport Centrum Sloterplas hebben we in de zomervakantie activiteiten voor kinderen. Ze blijven bij ons alleen niet slapen maar gaan om 16.00 weer naar huis.

    Ik weet niet of je een slaap kamp zocht of niet.

    Het is in Amsterdam, kijk anders hier maar even als je interesse hebt.

    http://home.planet.nl/~watersportcentrum/

    groetjes Patricia

  • Gerrit van der Does

    Kijk eens op www.nautilus.nl

    Al 30 jaar een zeilschool in Kerkdriel (bij Den Bosch). Zomers zijn er kampen vanaf 7 jaar. De zeilschool is CWO erkend en tijdens een kamp week wordt er meer gedaan dan alleen maar gezeild, zoals bijvoorbeeld klimmen, tokkelen, kanoën, surfen etc.

    Groetjes

    Does

  • Herman en Ineke

    Onze dochter van 15 is vorig jaar met een vriendinnetje van haar naar het pinksterkamp bij Zeilschool Oer't Hout geweest. Dat was zo geslaagd dat ze ook weer een weekje zijn gaan zeilen in de zomer. Misschien is het pinksterkamp ook wat voor jullie dochter. Het is voordelig en een paar daagjes. Kunnen ze even kijken of ze het zeilen echt wel leuk vinden en zo.

    Onze ervaringen over Oer't Hout zijn echt wel positief en onze dochter gaat deze zomer weer om haar CWO2 diploma te halen en om van een geweldige vakantie te genieten.

    De organisatie bij Oer't Hout kwam bij ons behoorlijk professioneel over en de accomodatie zag er verzorgd uit. En onze dochter heeft er een heerlijke vakantie gehad en fijn gezeild in de Splash.

  • lucie

    Als je een kamp wil met een echte kampsfeer, dan zou ik vooral niet gaan naar Nautilus.

    Beetje jammer Does, het is niet meer zoals het was.