Zeilles vanuit Baecelona

  • René Beers

    Wil je leren zeilen of beter leren zeilen maar ook genieten van de zon en van Barcelona boek dan een weekje les aan boord van de Impulse. kijk voor meer informatie op www.rensailing.com

    Ik hoop je aan boord te kunnnen begroeten.

    René

  • David Ehrhardt

    Geachte heer Beers,

    Ik ben een tweedejaars student aan het University COllege Utrecht en het 3 jaar ervaring met zeilles geven (eigen nivo ZI-A, lesgegeven aan nivo KB I-III). Ik heb zelf ook altijd veel gezeild in eigen zeilbootjes en een heel aantal zeilkampen als cursist meegedaan. Verder spreek ik Nederlands en Engels vloeiend, en een beetje Frans, Spaans en Duits. Ik zag uw advertentie op het prikbord en was meteen geïnteresseerd, niet als cursist maar als instructeur. Heeft U nog mensen nodig, en zo ja, zou ik in aanmerking komen?

    In afwachting van Uw reactie verblijf ik,

    Met vriendelijke groet,

    David Ehrhardt

  • Juul

    Hallo,

    ik las je advertentie, over zeilen in barcelona, in ga namelijk naar málaga 15 september, en wil daar graag verder leren zeilen, omdat jij in barcelona zit, dacht ik dat je me misschien een klein beetje kon informeren over een zeilschool in málaga want ik kon er niks over vinden. hopelijk kan je me helpen!!!

    Groetjes Juul

    visualjuul@hotmail.com

  • kim