2 leuke instructeurs/trices gevraagd

  • Diantha

    Gevraagd voor 4-9 augustus in Friesland, (Fluessenmeer) 2 leuke zeilinstructeurs en/of instructrices. Er zijn 20 kinderen van 8-16 jaar, 10 meisjes en 10 jongens. We hebben een paar zeer ervaren instructeurs maar willen graag 1-2 (hulp) instructeurs erbij! Je logeert in een heel goede ANWB-accomodatie en krijgt 1e-klas verzorging en begeleiding!!! Leeftijd: tussen 17-25 j.

    Er wordt gevaren met optimisten, laser pico's en in kielboten.

    Vergoeding: kost, inwoning, zakgeld en een HELE LEUKE TIJD.

    Graag zo spoedig mogelijk een email, dan neem ik contact op.

    Indien je een deel van de week kan, neem dan toch even contact op. Tot snel.

  • Gijs Seeder

    Wat dit lijkt me echt helemaal te cool. Ik zoek al enkele weken zoals dit. Oke eerst even me voorstellen: Ben Gijs Seeder heb 5 jaar zeilervaring, ben 18 jaar oud zit in de examenklas. Ik heb wedstrijd gezeild en met resultaat 8e van nederland, heb ook in valken gezeild. Ik heb alleen geen officieel instructeers diploma, maar kunnen jullie mij de kneepjes leren van het lesgeven, dan maak ik de kinderen net zo enthousiast als ik ben van zeilen en maak ik van hen de nieuwe kampioenen.

    Ik hoop op verdere reactie.

    zeilgroet

    Gijs Seeder

  • Carien

    Wat verwacht je precies van een hulpinstructeur? Hoe goed moet je kunnen zeilen?

    Mijn naam is Carien ik ben 20 jaar en ik ben een zeilliefhebber. Ik ben bijna klaar met mijn studie Management, Economie en Recht in Groningen.

    Ik kan zelfstandig een kielboot varen maar, heb weinig ervaring met zwaardboten.

    Groet Carien

  • Hans

    ik was ook geintreseerd totdat ik naar de datum keek van plaatsing bericht. weinig kans dat het voor dit jaar is

  • Arjan

    Hallo Carien,

    Op 2 mei heb ik een berichtje geplaatst op deze site. Mijn verzoek aan goede zeilers om zich op te geven als begeleider van een zeilkamp van 3 dagen geldt nog steeds, dus laat even wat horen. Je moet 't niet doen voor het geld, want het “salaris” is gering , maar 't is beregezellig!!

    Groet,

    Arjan Janson