Zeilinstructeurs gezoecht

  • Juventa

    Juventa is voor het seizoen van 2008 weer opzoek naar nieuwe, enthousiaste en gemotiveerde zeilinstructeurs voor onze locaties in Zeeland (Port Zélande en Veerse Meer) en Friesland (Sneek).

    Als zeilinstucteur begeleid je onder meer diverse bedrijfsgroepen, schoolgroepen en weekendgriepen tijdens hun eerste ervaring met de zeilsport.

    Jij bent:

    Flexibel, ethousiast en initiatiefrijk;

    Een Teamworker

    Gastvrij en servicegericht

    Stressbestendig

    Sportief

    Jij beschikt over:

    Enthousiasme en passie voor zeilen

    Ervaring in het lesgeven zeilen

    Geen 9 tot 5 mentaliteit

    CWO-diploma’s of voldoende zeilervaring om als schipper te kunnen fungeren

    Bij voorkeur rijbewijs B

    Wij bieden jou:

    Salaris en/of onkostenvergoeding

    Vergoeding van reiskosten

    Kost en inwoning op locatie

    Goede en leuke werkomgeving!

    Herken je jezelf helemaal in de functie en ben je ontzettend enthousiast geworden na het lezen van deze vacature?

    Mail dan snel naar michelle@juventa.nl

    Of bel 010 455 08 01

  • Max

    Beste mensen,

    Ik zou zeker niet voor deze club gaan varen.

    Ik heb er zelf gevaren, en zeer slechte ervaring met ze. Ze beloven van alles maar komen het niet na.

    Je vult declaraties in die je nooit ontvangt. Ze blijven maar excuses verzinnen waardoor ze je niet hoeven te betalen.

    Ik ben er na een paar keer mee gestopt, en krijg nogsteeds geld van ze!!!!

    Joyce van Wijck gaat over de boekhouding, nou echt een zooitje daar. Ik krijg nog geld van een jaar geleden. Na 10 maalk bellen en 20 mailtjes houdt het op. Ze mogen het houden van me.

    Marjolein over het inplannen van de instructeurs, alles beloven maar betalen ho maar

    Ik vond het echt een niet professioneel bedrijf, wat alles doet om erzelf beter van te worden.

    Max .

  • d

  • Henk

    Ik ben een hele ervaren zeiler, en kan goed instructie geven , ik voldoe aan al jullie eisen en wil graag werken!!

    Na het lezen van de berichten op het forum ga ik alleen aan de slag als u mij op voorhand betaald is dat een probleem?

    Ik wacht uw bericht af Groeten Henk.

  • Sanne

    Wees nou slim Henk, en doe het niet,

    Ik krijg ook nogsteeds geld van Juventa. Ik ken Max, en heb inmiddels de hoop al opgegeven.

    Er zijn veel betere zeilscholen in Nederland. O ja, Juventa verzekerd haar personeel ook niet. Dus als er iets gebeurt, is er stront aan de knikker !

    Gr Sanne