Zeilinstructeur

  • Yves Tonnaer

    Hallo, ik zoek voor komend seizoen in friesland (omg. Heeg) een zeilschool om te werken als instructeur. Ik volg op dit moment de Enkhuizer Zeevaart School met de richting Stuurman Kleine Zeilvaart (KZV). Dit seizoen heb ik een aantal maanden gewerkt als maat op een grote tweemastklipper. Ik kan prima met mensen en vooral met kinderen omgaan. Lesgeven kan ik ook prima en vind ik heerlijk.Ik heb zeilervaring met een Tweemastklipper, Valken en zelf vaar ik in een Schakel. Ik vaar al van kleins af aan. Ben begonnen in een Piraat. Ik heb nog geen CWO certificaten, maar ben wel bereid om deze te gaan halen. Verder ben ik erg gemotiveerd en super sportief. Mocht u interesse hebben of een tip voor mij, bel of mail mij dan even, daar zou ik heel blij mee zijn. Ik ben trouwens 18 jaar en woon in Gaastmeer. Alvast vriendelijk bedankt voor uw interesse.

    Met vriendelijke groeten: Yves Tonnaer

    tel.nummer; 0640711052

  • erik

    Met de achtergrond die je van jezelf schetst zul je weinig moeite hebben met het vinden van een zeilschool. Tip: zoek er ZELF een uit waar jij je thuis voelt en benader die vervolgens.

  • ASH

    Hallo beste Yves, leuk dat je op zoek bent. Ik ben zelf eigenaar van de ASH SEAMASTER ZEILSCHOOL in Den Oever en op zoek naar goede instructeurs. Als je interesse hebt kun je mij bellen: 06-54217191 of inloggen op onze website voor verdere details. Groetjes, Erik van Leeuwen

  • Yves Tonnaer

    Deze aanvraag is niet meer van toepassing, ik ben al voorzien, nogmaals bedankt voor de fijne reacties van iedereen, vriendelijke groet: Yves Tonnaer

  • composite repairs

    Hallo was u op zoek naar kevlar ,carbon enz

    Ik kan er voor goedkoop aankomen nu dus heeft u intresse kunt u mij mailen groetjes